Ljubljana, 9. april 2019
Na slovenskem železniškem omrežju prihaja do pogostih zamud pri potniških prevozih. Potniki večinoma niso seznanjeni s pravicami, ki jim v takih primerih pripadajo. Prav tako se v zelo majhnem številu odločajo za zahtevke oz. povračila kupljenih vozovnic.
Če ima vlak, s katerim potujete oz. imate namen potovati, zamudo, ali je njegova vožnja odpovedana, ste upravičeni do ustreznih informacij s strani prevoznika.
Slovenske železnice o zamudah in odpovedih obveščajo na spletni strani (povezavo lahko najdete preko naše podstrani) oz. v razdelku “Zamude na vseh progah” ter v mobilni aplikaciji. Poleg tega se informacije o zamudah nahajajo na napovedovalnikih oz. prikazovalnikih prihodov/odhodov vlakov na modernejših postajah in postajališčih, drugod pač ne – tem primeru je prevoznik dolžan potnika obveščati na drug ustrezen način.
Na naše večkratno opozorilo, da potniki ob zamudah in odpovedih voženj ne dobijo ustreznih informacij, so se pri Slovenskih železnicah odločili, da bodo o vzrokih zamud/odpovedi javnost obveščale tudi v rubrikah “Zadnje novice” in “Ovire na progah” njihove spletne strani.
Potnike želimo informirati, da lahko informacije o zahtevanem prevozu lahko dobijo tudi na telefonski številki 080 81 11 ali pa na telefonski številki najbližje postaje, ki v željenem trenutku obratuje.
Comments are closed.
Komentiraj
Sodeluj v diskusiji in prispevaj svoje mnenje!